Blåbärs -och lingonskogen

publicerat i Albin;
Elsa Beskows Sagoskatt; Boken TRIPP av tripp, trapp, trull
 
 

Mina första år, Gissa hur mycket jag tycker om dig om hösten
 
 
God eftermiddag!
 
Ett första höstminne kan jag nu skriva i Albins bok, Mina första år av Elsa Beskow: "När mamman inte bara plockade lingon, utan också plockade mina födelsedagspresenter ut i skogen". 
 
 
Ett minne för livet


"De första åren i ditt barns liv innehåller så mycket att minnas. Det första leendet, den första tanden och de första stegen är spännande händelser som man alltför lätt glömmer. Favoritleksaker och de första utflykterna är också roliga att komma ihåg.
 

I Elsa Beskows sagoskatt: Mina första år, kan du skriva ner både viktiga framsteg i ditt barns utveckling och glada minnen från roliga händelser. Mina första år med Elsa Beskows välkända och älskade bilder är en minnesbok som ger dig och ditt barn möjlighet att länge kunna återvända till alla små och stora händelser i ditt barns tidiga fantastiska år." Text från provläs

 

 

Sååå fina bilder! (I boken alltså ;-)

Kommentera inlägget här :