Förvaring

publicerat i Dressingroom;
Jag har läst någonstans att när man ska bygga nytt hus, ska man planera in 3 gånger (!), så mycket förvaring som man tänkt från början. Men det läste jag försent... Så för att lösa förvaringsproblemet nu, lutar det åt att det blir ett stort dressingroom. Jag har lite ont av att jag "förstör" ett av de största rummen, men samtidigt är det bra placerat i förhållande till tvättstuga, badrum och sovrum. Jag tänkte att jag skulle försöka få det liknande som denna bild.


 

Såg att Ikea har 30% rabatt på serien Bestå under sommaren. Den skulle passa perfekt att ha under fönstren.

 

 

 

Det går att vända och vrida och ställa garderoberna på många olika sätt.

 

 

Eller sätta öppna hyllplan med byråer under. Jag måste bara komma till skott och bestämma hur jag vill ha det.

Kommentera inlägget här :