Vad är väl en bal på Ikea...

publicerat i Huset;
I helgen var det tänkt att vi skulle åka till Sundsvall; hälsa på släkt, vänner, mysa runt i stan och smygkika på kök på Ikea. Men vi valde att komma i gång med husbygget istället. Det har gått lite på halvfart sista månaden (pga jul, nyår och kyla). Så resan är framflyttad på obestämd tid. Det har varit jobb från morgon till kväll. Mina ögon kliar så, av all isolering. I morgon blir det skyddsglasögon på! Här försöker sambon göra färdigt gaveln till vardagsrummet. Han hann nästan klart, innan jag bjöd på hemmagjord pizza (på färdig pizzabotten). Här bjuds det inte på avancerade matkonster just nu. I morgon blir det att gå lös på nästa gavel.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vimsingen:

Ja men IKEA finns ju kvar... Ibland måste man bara säga till sig själv att nu sätter vi igång.

Hoppas ni kommit en bit på vägen i helgen.

VImsingen

2:a kommentar, skriven , av Marta:

Eve, du kommer ju snart att vara en fullgod snickare om du fortsätter i den här takten! ;) Men det är ju bra, då vet jag var jag ska vända mig om jag någon gång får för mig att bygga ett hus!! Hihi..Vi hörs! :)

3:e kommentar, skriven , av Pernilla:

Ser ut att bli ett fint hus!!



KRAM Pernilla

4:e kommentar, skriven , av Monika:

Vilken duktig lillebror jag har ! Det verkar inte som han är höjdrädd heller... Men du stod väl under och tog emot honom om han trillat ner ! Jag skulle gärna se mer foton av dej och brollan,på lite närmare håll.Så man har nåt att kika på,när man längtar efter er. Och Lippton inte att förglömma, han växer väl så det knakar. KRAM / Monika

5:e kommentar, skriven , av Annelie:

Tjusig blogg!

Det ser ut att bli ett kanonfint hus! Det är verkligen värt allt slit den dan man flyttar in, den känslan är oslagbar!

Kommentera inlägget här :