Klackarna i taket

publicerat i

 Hejsan!
 
För några dagar kom ett meddelande, att jag skulle stå redo för upphämtning kl.13.00 på lördag. En vit klänning skulle jag ha med i packningen. Jag hade mina aningar, att kanske skulle jag bli bortrövad ;-) Och inte vill jag gifta bort mig helt och hållet ;-) Så ett litet hjärta från min bardom fick följa med i packningen också, så jag inte glömmer bort vem jag varit, vem jag är och vem jag alltid kommer att vara ;-) Även en ring från studenten fick följa med. Men den hade jag inte behövt ta med ;-) för mina kompisar gjorde mig dock påmind om den tiden senare på kvällen (hi hi ;-) Så det fanns ingen risk att glömmas bort. Och självklart mitt SNÖ of sweden halsband skulle med. 
 
 
 
 


 
 

En sååå rolig möhippa hade tjejerna ordnat och det var med glädjetårar jag åkte hem på natten, med en enda önskan att jag hoppas att jag en dag får möjlighet att ge tillbaka en liknande upplevelse. Så många (ibland bortglömda) minnen jag fick återuppleva, så många tokighter jag skulle genomföra, så många skratt jag skulle skratta.
(Så det var tur att jag tog med halsbandet ;-)

Kommentera inlägget här :