Nya rum & lek

publicerat i

Hej, hej!
 
Oj, vad tiden rusar iväg! Inte på gott & ont. Bara på ont ;-) Vi har mycket vi grejar med här hemma och vi hinner inte med ;-) Och på tal om tid och lillen, han är ingen minigris längre, utan en stor gris ;-) som är nyfiken på allt och vill upptäcka världen. Det går alldeles för fort. Nu är det inte bara mamma som gäller, utan nu är kablar, papper, dammsugare, blomblad, diskmaskin och allt annat som går att ta på, (läs riva ner/stoppa i munnen) minst lika intressant ;-)
 
Kvistar från naturen.
 
Tro det eller ej, men jag har faktiskt hunnit göra liiiite påskfint :-)
 
Söta små kycklingar från Cult Design
 
 
Så här ser det INTE ut nu :-) Jag har städat och städat
och rensat och rensat, de senaste kvällarna, så jag är alldeles slut ;-)
Men nu är jag färdig och det blev kanonbra! Robin har fått ett eget rum, vilket gjorde att arbetsrummet blev annorlunda (och bättre :-) Läs mer ordning & reda ;-)
 
Vår lille/stora stjälpare ;-)

 Ni tror att ni kan stänga mig ute...
 
 Men jag vill ju vara med.
 
 Och oftast får jag det :-)
 
Robin chaufför och de stora åker med :-)
Snälla och hjälpsamma bröder 
 

Kommentera inlägget här :