Förberedelser för sommar

publicerat i Sovrum;



Gokväll!
 
Att vakna upp till strålande helg är inte så dumt! Men det som däremot är dumt, är att solens strålar lyser upp allt som behöver göras ;-) Jag var nära ett sammanbrott med utsagan att flytta in till stan, till en lägenhet, när jag en hel dag stått och borstat, skurat, sköljt och oljat trall, tvättat föster, räcke och stolpar. Och det var bara framsidan (och en petitess av vad som står på görolistan ;-) En halvtimmes vila i solstolen, tillsammans med vågornas brus, fick mig på andra tankar :-) Nu är framsidan färdig för sommar allafall :-) Full fart mot halv arbetsvecka och långhelg med baksidastädning ;-) Sedan får sommaren gärna stanna för gott:-)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hjärter dam:

Vi håller ju på måla huset, Tobias gör det tunga och jag gjorde den tråkiga fasadtvätten idag, hann också framsidan. Fick väl nån extra städkromosom, Tobias tycker jag är för noggrann men hatar man smuts så gör man 😅

2:a kommentar, skriven , av Hjärter dam:

Vi håller ju på måla huset, Tobias gör det tunga och jag gjorde den tråkiga fasadtvätten idag, hann också framsidan. Fick väl nån extra städkromosom, Tobias tycker jag är för noggrann men hatar man smuts så gör man 😅

Svar: Hahaha, jag fick nog också en sådan! Vilken energi ni har :-)
Eve

Kommentera inlägget här :