Toppskiva marmor

publicerat i Vardagsrum;


Handtag och justering av skåpdörrarna måste fixas


Gokväll!
 
I går kväll hade sambon en önskan, att jag skulle följa med honom till Ikea. Först sa jag nej, för jag hade tänkt åka och träna, men sedan tänkte jag några sekunder, och självklart måste jag följa med när han ber mig att åka till Ikea ;-) Och Inte tvärtom ;-) Han skulle titta på badrumsinredning till ett byggprojekt. 

Alla var nöjda när vi åkte hem. Badrumsinredningen inpackad (och ett högskåp, som vi först vi skippade, men sedan stod samma skåp framför oss (läs mig ;-) på fyndhörnan, så det var bara att hämta en till vagn ;-) Barnen var nöjd med att hoppa på golvet (vid utlämingsdisken, där projektorbilder gör att de kan spela fotbollsmatch, spela piano och fånga fiskar). Nöjdast av alla, var nog ändå jag som hittade en toppskiva i marmorimitation till beståskåparna i vardagsrummet. Den var så fin, så det fick bli en till stugan också :-) Men skynda mig fick jag göra. Sista kvar på ta själv lagret ;-) Men nu är det den första i yttersjöviken. Snyggeli snygg! En toppskiva helt enkelt! ;-)

Kommentera inlägget här :