Tack & tato

publicerat i Albin;
 
God förmiddag!

Ibland (eller kanske alltid ;-) måste man lyssna på kroppen och göra det som känns bäst. Därför har jag under några veckor eller kanske månader, likt en björn, gått i vila under mitt täcke. Inga andra åtaganden än jobb, lek med Albin och kanske körning av något tvättmaskinsprogram. Jag har vilat och vilat och vilat. Men nu likt vårkänslorna, börjar jag tina upp och vara färdigladdad (om man någonsin kan bli det ;-) inför alla spännande projekt och utmaningar som är på gång i Yttersjöviken! Trots min frånvaro här, ser jag att ni tittat in ändå... Tack för att ni väntat! Det är mycket roligt på gång här!!
 
 
vårkänslor
 
 
 
Min älskade skrutt, ja, han är verkligen min älskade skrutt. Alltid så go och glad och låter sina föräldrar ha sovmorgon på helgerna... Så man kan ju inte låta bli att köpa en traktor åt honom ;-) (Det skulle han ha fått även om man inte fick sovmorgon ;-) Eller rättare sagt, "tato" enligt Albin, som han säger ca 50 gånger/dag. Sen om det är en lastbil, grävmaskin eller traktor spelar ingen roll. I hans värld är det en tato. Så då vet ni ;-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hjärter dam:

Vi tog på oss en magsjuka till vi jag och Elliot. Håller på att återhämta oss nu i helgen. Fi fan va less jag är på sjuka! Också peppad på vår, ljust och fräscht!

Svar: Och med sol, ljust och fräscht försvinner förhoppningsvis alla vinterbasilusker ;-)
Eve

Kommentera inlägget här :