Härliga onsdag

publicerat i Allmänt;
image67

Efter flera timmars körande av löv och vass gav kärret upp! Jag hann nästan klart med sommarstädningen av stranden innan det blev en ordentlig punka på skottkärret. Jag tror den ville tala om för mig att jag skulle sätta mig i solstolen och njuta av solen och värmen. Sagt och gjort -ett kärr kan ju inte ha fel. Ett telefonsamtal från Vero Moda, berättade att mina favvo bomullsbyxor hade kommit hem (mina förra är lappade och urtvättade), så när jag åkte och hämtade dem, passade jag även på att köpa Camilla Läckbergs senaste deckare -Sjöjungfrun, som ges ut i dag. Klockan åtta var det fortfarande varmt, så jag kunde varken motstå solstolen igen eller Läckberg. Åh, en så underbar dag!

image65





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Norrlandsliv:

Vad duktig du är som jobbar och sliter. :)
Är de byxorna med hög midja? Hmm, måste kanske ta mig en tur till strömpilen imorgon i så fall. :)

Kommentera inlägget här :