Skål för 2019!

publicerat i Jul;
Goddag!
 
Inte bara almanackan visar nytt år, utan även dessa mysiga bilder från fjälls, visar att ett nytt år var i görningen. Visst ser man på bilderna hur mysigt det är i fjällen?... ;-) Hela familjen var nöjd med jul- och nyårsfirande och ledighet. Kanske mest jag ;-) Var länge sedan jag kände mig så pigg (kanske ett halvår sedan, innan lillen kom till oss ;-). Med Albin ledig från skolan, lekte han med lillen varje morgon, så jag fick sovmorgon i 2 veckor :-)  :-) :-)  Så fort lillen somnar, gör jag likadant. Spelar ingen roll om klockan är 09.00, 12.00 eller 15.00. Jag går inte och känner mig trött när jag är vaken (som tur är :-) Men så fort jag lägger huvudet på kudden somnar jag, så jag verkar ha ett väldigt stort sömnbehov. Det har även med denna mörka årstid att göra. Känner igen tendenserna från tidigare år. När det blir april/maj får jag sådan energi så det inte är sant och behöver inte alls sova lika mycket. Men fram till dess tar jag min kudde och går i ide.... Eftersom jag prioriterar mig själv (sova :-), barnen, mannen och träning, skriver jag på bloggen när jag har tid :-) 
 
 
 

 
 
 

Kommentera inlägget här :