Här trivs jag ❣

publicerat i Kök;

 
Hej!
 
Redan fredag :-) Veckorna går i raketfart, även fast jag inte jobbar. Lilleman var på glatt humör i går, han hejade på när jag städade och tvättade och vi åkte och helghandlade. Blev så full i skratt, när jag kom hem med ingredienser för fredagsmiddagen och så kom jag på att jag ska på AH (afterhome ;-) och restaurangbesök med arbetskamraterna :-) Haha, här har man gjort sig till och planerat och handlat familjemiddag och så ska man inte ens vara hemma ;-) Men blommorna hinner jag njuta av på lördag och söndag i allafall ;-) Gillar den jättestora vasen från Mio, som gör sig bra till det höga taket. 



Tycker om ryggåstaken i huset

 
 
Minns att mäklaren sa när vi köpte tomten, att mycket kan man ändra på, men inte läget. Så sant. Det är ro för själen att bo här :-) Till frukost fick vi sällskap av svanarna som håller till här i sjön. Men de syntes knappt i dimman. Underbara yttersjövik :-)

Om någon nu trodde att jag har perfekt städat- och eller undanplockat, trodde fel ;-)

Butikerna har redan börjat duka upp julen. Kände mig nöjd med att kunna "hålla mig" och bara köpa servetter. Kom billigt undan ;-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Haha, som det kan bli! :D Gillar också vasen, har min i vardagsrummet, just nu tom! Kanske hittar något fint i naturen senare att sätta i vasen. Ha en fin helg och hoppas middagen blir mysig ikväll med kollegorna.

Kommentera inlägget här :