Melvins rum

publicerat i Barnrum, Melvin;
 
 Myspys kuddar och påslakan från Åhléns

 Förvaringslådor från Hemtex (en gång i tiden)

 Förvaringsserien Stuva och sänglåda från Ikea

Halloj!
 
Melvin har fått en fondtapet i sitt rum :-) Blev sååå nöjd med resultatet. Och han också. När han skulle lägga sig och sova, sa jag till honom,"-Tänk om jag också kunde få ett så här mysigt rum". "-Mamma, jag kan hjälpa dig att bygga". Han är snäll (ibland ;-), pojken min! Hans rum är litet, har försökt maxa förvaringsmöjligheterna för att underlätta fram och bortplockandet av leksaker. Leksakerna får plats i sänglåda, i skåp och i garderoberna. Valde att ställa sängen under fönstret för att ge plats åt en lekyta mitt i rummet. Några tavlor, en vägghylla och sänglampa ska upp, sedan är det färdigt.

Tavlor från Ikea

Ugglorna och räven

Gott om förvaring 

Mysigt med små lampor 

Kommentera inlägget här :