Designa sommaren

publicerat i Trädgård, Vardagsrum;

Gokväll!
 
Nej, jag har inte tid att läsa inredningstidningar (även om det kan se ut så ;-) Den ligger fortfarande på bordet och väntar på att bli bläddrad i. Nej, jag har inte tid att blogga (som ni kanske märker ;-) Jag har bara tid att designa sommaren (läs lägga ny gräsmatta för 3:e gången, gräva ut stranden, fylla på med mer sand, och kratta gammal gräsmatta. Även fast jag sliter mitt hår många gånger över allt som måste göras, så kommer jag inte flytta härifrån. Det är underbart här, det är magiskt...

Yttersjöviken 





Yttersjöviken från sin bästa sida

Yttersjövikens slitna hår
3:e gången gilt ;-) Läs jordfräs, mullblandning och slottsfrön

 Nej, det är inte riktigt dags för strandhäng, än är det inte sommaren färdigdesignad. 

Kommentera inlägget här :