❤Yttersjöviken❤

publicerat i Huset, Trädgård;



Är sååå nöjd med matgruppen vi köpte på Mio förra sommaren.
Vill man se en annan sida av rosorna, kan man snurra på skivan i mitten av bordet ;-)

Yttersjöviken speglas i fönstret :-)

Hejsan!
Tro det eller ej, men rosorna var till mig ;-) Men jag tror bestämt jag överlåter dem till huset, till platsen, till sjön, till Yttersjöviken som går in här utanför, till sommaren, till (sommar)barnen, till mannen som byggt huset. Fast vi var ju två som valde plasten vi skulle bosätta oss på. Så kanske lite förtjänt av blommorna är jag ändå ;-) Jag suger in kärleken till sommaren och vill aldrig att den ska ta slut. (Fast då kanske man inte skulle uppskatta den heller ;-) 

Första semesterveckan har gått och det känns som att det är sommar på riktigt :-) Vi har ätit glass, solat, läst bok, badat, hoppat studsmatta, åkt båt och slagits med mygg ;-) Mellan bad och lunchvila städar vi i carporten och planen är att vi under nästa vecka målar klart den, samt målar delar av framsidan på huset och spikar upp de sista brädorna som saknas under taket på baksidan av huset. Det är för härligt med semester ;-)

Kommentera inlägget här :