Ljus i mörkret

publicerat i Jul;

Jul i yttersjöviken

Fint hantverk av förskoleklassarna :-)
 
Hej!
 
Om ni undrat vart jag tagit vägen, så kan jag berätta att jag har gått i ide. Som en björn, känner jag mig just nu. Vill sova till varje pris. Som ett julkort på posten kommer tröttheten kl. 17.00, så allt som ska göras måste göras före kl 17.00. Tiden räcker typ till att jobba. Det som är positivt är att före kl 17.00, är jag pigg som vanligt ;-) I dag har jag varit hemma (dagtid) med Albin som är förkyld, så idag har tomtenissen hejat på mig, med både julbak, blogg och tvätt. Det andra positiva är om bara 3 dagar vänder mörkret mot ljus! Då blir det bara ljusare och ljusare och jag kan krypa fram ur min dvala. (Stor nackdel att bo i Norrland så här års med alla timmar med mörker, men på sommaren är det värt det ;-) Nä, dags att gå och ta tag i min sista piggtimme för dagen.

Filmjölkskakabak...


...till tonerna av bjällerklang

Kommentera inlägget här :