Hösttid

publicerat i Trädgård;



Hello!
 
Den senaste tiden har det varit många frågor från Albin, om vad klockan är, och jag tycker det är hög tid att han får börja lära sig klockan, så det har bara varit en tidsfråga innan vi hittat en tydlig, analog, väggklocka. Och jag tycker även tiden ska visas högt, eftersom vi har hög takhöjd i köket. Ikea levererar (som vanligt ;-) Vi råkade springa på den här supersnyggingen härom dagen, det blev ju perfekt :-) Nu visar klockan tid för höst. Fast den har nog lite svårt att bestämma sig, för jag vet inte hur många gånger jag har tagit av och på fleecetröjan i helgen ;-) Men jag har njutit :-) Skönt att vara ute :-) 

Fin höst i Yttersjöviken
 
 

 
 

 
PS. Nu är det inte bara Albin som frågar vad klockan är,
utan även Melvin frågar heeela tiden vad klockan är ;-)

Kommentera inlägget här :