Fånga dagen

publicerat i Melvin;
Här fångar vi septembervärmen med lek i vattnet och utelunch.

Hejsan!
 
En helg går snabbt, alldeles för snabbt ;-) Men jag måste verkligen ha fångat tiden, för tro det eller ej, jag har hunnit både städa förrådet (nu ser man faktist vad som finns där inne ;-), inventerat och uppdaterat killarnas vintergarderober och BESTÄMT (bänkskiva) och beställt kök till stugan. Jag var tydligen en bra förhandlare, för jag fick igenom valet av bänkskiva. Om jag kommer att ångra mig om 5 år, svar Ja. Om jag får byta då? Svar Nej ;-) Skämt å sido, med lite allvar, det kommer bli bra!! Fick tumma lite på det etiska, till förmån för det praktiska. Som det ska va´med andra ord :-) Minigossarna pratar varje dag, om att de vill åka slalom, bob och skridskor. Trots att det var 17 grader varmt idag :-) Men nu är då vinterkläderna redo och snart vinterköket. Nu väntar vi bara på snön.

Grått är flott.
(Bild från Alvhem)

Kommentera inlägget här :