Fjällkök

publicerat i Fjällstuga, Kök;


Hejsan! 
 
Just nu är det så mycket jag vill i mitt liv, så jag får inte riktigt tiden att räcka till ;-) Men det får ta den tid det tar... Och en sak som jag lärt mig är att faktiskt se vad som blivit gjort, och inte det som inte har blivit gjort. Så ni får inte se diskmaskinen som inte passade (aggghh) och inte väggen ovanför spisen som ska sågas ner och inte luckan som aldrig kom med i leveransen och inte stenväggen vid fönstret som saknas ;-) Det finns ju mycket annat att titta på istället ;-) Nu väntar vi på rörmockare och elektriker som ska hjälpa oss. En jobbhelg till, sedan kan vi inviga fredagstacosen på spishällen :-)


Det är kul att följa Charlotte Perelli, som håller på att bygga en fjällstuga i Åre. Fast till skillnad att hon inte behöver bygga själv ;-) Och bra smak har hon också. Hon har också valt en bänkskiva i marmor. Dock i äkta sten ;-) Här  hittar ni hennes senaste bilder från bygget.
 

Kommentera inlägget här :