Välkommen in!

publicerat i Fjällstuga, Hall;
 

Gokväll!
 
"Öppna dörren och kom hem till ett långsammare tempo som bokstavligen känns i väggarna. Linen är en kollektion enfärgade tapeter med en genomgående linnestruktur som ger rummet ett stilla skimmer och en mjuk, textil känsla. " Jag kunde inte sagt det bättre själv ;-) men nu var det Boråstapeter som sa så om tapeten Linen 559, som jag fastnat för på väggen i hallen i stugan. Grå strukturtapet med små vita inslag, kommer att göra sig perfekt mot de ommålade vita plåtskåpen tillsammans med vit förvaringssektion. Ett långsammare tempo ska absolut kännas när man kliver innanför dörren i fjällskogen. För här hemma är det desto högre tempo, när träning och jobb har dragit i gång igen ;-) Jag ser att nya besökare har hittat hit. Jag hälsar nya som gamla besökare välkomna och jag ska försöka skriva något/några inlägg per vecka för dem som tar sig tid att besöka lilla mig. Men snart är jag inte så liten längre ;-) För lika roligt som det är att (förhoppningsvis) inspirera er, är det att träna med mina nya träningskompisar a´hockeyspelare #svettigtochtungalyft.

På återseende! (Nedan bildkavalkad med inspiration till hallen)

 Linen 5559 från Boråstapter

 

Fondvägg med panel från Rotola-Pukkita

Kommentera inlägget här :