Inspiration fjällkök

publicerat i Fjällstuga, Kök;


Hej!
 
Med en storätande familj, är jag grymt peppad på att renovera köket i stugan. Men ledighet i bakvattnet (läs snön), har jag haft tid att spåna på ideér. Jag funderar över grå luckor (ev. med spegel) i underskåpar och ljusa överskåpar. Men det kan hinna ändras ;-) Köksluckan har en vit lucka med grå ådring som är riktigt snygg. Lite mässing detaljer, sten och grå/vit bänkskiva och köket är komplett ;-) Det sägs att man ska bygga tre hus för att få det optimalt, jag kan förstå det... Med ett husbygge bakom sig, har man lite erfarenhet och har lärt sig av sina misstag ;-) Med lite mer ergonomisk och lite mer praktiskt och lite snyggare, kan det nog bli bra ;-)
 
Bild från Köksluckan



 

"Lika vissen som den sista julblomman, känner jag mig just nu.
Juldammet från gardinerna är bortskakade och innan jag ens 
hunnit få på mig skidorna, är julen över :-("

Kommentera inlägget här :