Grått på fjälltopp

publicerat i Fjällstuga, Kök;



Bild från Starwomen

Hejsan!

För några dagar sedan betade jag och mannen av lite på "görolistan". Uppdraget var att komma lite närmare en färdig köksplanering till stugan. Ritningen är klar. Val av luckor, nästan klar. Jag provade en ny taktik ;-) Eftersom jag har beslutsångest i de flesta fall, frågade jag kort och gått om han endast fick bestämma, vilka luckor skulle han då välja? Svaret var grått. Det kan jag köpa ;-) Men då kvarstår frågan, släta luckor eller med spegling? Vita eller grå överskåpar? Ifall jag ska göra det lätt för mig, får han bestämma det också ;-) 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica Wallgren:

Gud vad fint!

Svar: Ja, jag längtar efter att också ha ett sådant grått och flott kök :-)
Eve

2:a kommentar, skriven , av integravidbaratjock.blogg.se:

Låt han bestämma om du har beslutsånget. :-)

3:e kommentar, skriven , av integravidbaratjock.blogg.se:

Låt han bestämma om du har beslutsånget. :-)

Kommentera inlägget här :