Himlen fotograferar

publicerat i

Hejsan!
 
Just nu känner jag mig lika dyster som himlen ser ut ;-) Tre dagar kvar av semestern. Vad gör man då? Jag får försöka rycka upp mig och tänka framåt. Men visst känns det i magen och hjärtat att sommaren är slut :-( Speciellt när man tittar tillbaka på alla roliga bilder. Som den här tex! Skenet bedrar. Det var inte alls så dystert, som det ser ut. Jag och smågrabbarna hade picknick på bryggan och satt med spänning och räknade alla blixtar som blixtrade framför oss. Jag är säker på att himlen ville ta kort på denna fantastiska sommar för att bevara minnet av den. Tur att det kommer fler somrar... 

Farväl ankor, jag förstår att ni vill flytta mot en ny sommar.

 Hej då sommar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Ja, det är dystert att sommaren är slut.. Men det kommer säkert gå snabbt till nästa sommar! <3

Kommentera inlägget här :