Flytta runt

publicerat i Albin, Marint, Melvin, Vardagsliv;
Möblera om igen
 
 
"Oj, stolen tippa ut. Hästen uppe på stolen"
 Ja, vad ska man säga, det är sant ;-)
 

Goddag!

Jag vet inte vart Albin har fått det ifrån? (kan det vara hans mor ;-), men jag blir så full i skratt, när han bär ut sina saker från sitt rum och  samlar ihop dem någon annanstans i huset. Kan han ha sett att jag går och plockar och flyttar leksaker från ett rum till ett annat? ;-) (Inte bara leksaker, kan vara möbler också ;-)
 
Tidigare gjorde vi om vårt gamla sovrum till kontor/allrum, men jag saknar det, så nu vill jag byta tillbaka igen  ;-) Problemet var/är att rummet är ljust, eftersom vi inte löst mörkläggningen på ett bra sätt. Det får bli en nöt att knäcka...
 
 


 
 
Hej så länge, nu är det klippning på schemat

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Vilka söta pojkar :)

Kommentera inlägget här :