Vinterskrud

publicerat i Albin, Melvin;
Trädens päls
 
Goddag!
 
Hela Yttersjöviken ligger i vacker vinterskrud. Men skenet bidrar. Det går INTE att köra skoter och INTE att åka skidor. Och då kan det inte räknas som vinter?! Allafall inte i Norrländska mått mätt ;-) Nä, skidkärriären får jag nog lägga på (Yttersjövikens) is. Fint ute är det allafall med trädens vinterpäls. Otroligt vackert! Gossarna sover och jag har passat på att ladda energi med en kopp kaffe och funderar på om jag ska skruva ihop en skåp från Ikea eller lägga mig och vila, med senaste numret av Plaza interiör och se om jag får några nya idéer ;-) Det senaste lockar nog mest ;-)
 
På återseende!
 
 
Vacker "vinter"
 
 
Och vackra pojkar ;-)
 
Stackars Melvin, han får inte ha några saker ifred. Ingen älg, ingen nalle, ingen snuttis lejon. Det här är nog bara början ;-)

Kommentera inlägget här :