Gammal påsk hos Cult

publicerat i Påsk;
Godkväll!

Visst är det liiite tidigt att tänka på påsken redan nu... Men jag har kommit på (försent) att Cult har haft så fina påskserier genom åren. Och nu går de inte att få tag på längre. Jag har letat och letat... Och jag hade hoppats på årets påsknyheter från Cult Design, men har fått en förhint om att det bara kommer ett ägg och någon del till, Hoppas att det inte stämmer!
 
 
bild från inredning.webblogg.se
 
 
 
bild från paskhuset.blogspot.com
 
 
bild från ellasinspiration.se
 
 
 
bild från ullevidsdal.blogspot.com
 
 
 
bild från blogg.tindrastore.se
 
 
Frågan är om det kan bli någon go å´gla påsk ,utan något av det här fina ;-) Hm, vet inte hur jag ska lösa den här situationen...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hjärter dam:

Du får kolla tradera! Där finns det mesta :)

Svar: Tack för tipset, men jag har redan kollat där. Som sagt där finns det mesta, men inte påsk från Cult ;-)
Eve

Kommentera inlägget här :