Vardagslyx

publicerat i Allmänt;

 

Goddag!

En så lyxig vecka jag har :-) I tisdag var jag hos min nya favoritfrisör Hannah på salong Alltid. Där bjöds det på egen bricka med kaffe, söt kanna med kaffe, nötter, vatten och choklad. Så kul att också få en överraskning. Den här gången var det en 3-i-1 cocktail från Revlon. Ett pigment som ger håret färg, mjukhet och glans åt färgat hår. Alla som färgat håret denna vecka fick med sig en tub som räcker till 4 omgångar. Tidigare har jag fått en 10-i-1 coctail i form av en spray. Jag har så klart blivit en stamkund ;-) Jag vill stödja kvinnliga- egen företagare, så jag har även handlat en superbra olja från Bamboo för mitt torra hår och nu senast blev det en impackning från Lanza, som ska ej ska sköljas ur. Har dock ej hunnit testa den än.

 

 

 

I går var det dags för den traditionsenliga tisdagkvällen med Desperate med tjejerna. Som plåster på såren för att det var den sista, hade Norrlandsliv med sig testprodukter från Matis. (Hon har nyligen gått en utbildning för dessa produkter genom salong Wilma.) Så denna gång var det mitt torra ansikte som fick sig en lyxig renovering; rengöring, peeling, ansiktsmask, serum och ansiktskräm :-) Eftersom jag inte vill att det ska synas att jag håller på bli gammal och grå, kommer jag nog att invistera i några av produkterna. De luktade dessutom ljuvligt!

 

 

 

I dag har vi fått lyxig hjälp av en granne att fälla en stor gran som stod farligt nära huset och en telefonledning.

 

 

Bild vykort.com

 

Men det lyxigaste av allt; en extra helgdag. Det firas genom att plantera blommor till terassen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Norrlandsliv:

Men så trevligt med lite reklam. :) Vi får se till att göra en ansiktsbehandling på dig snart så du kan få ordentliga produktrekommendationer! :)

Kommentera inlägget här :