In med sommaren

publicerat i
Vita Lupiner
 
 
Hundkex
 
 
En bit av sommaren
 
 
Hej!

Eftersom sommaren inte vill komma ut, får jag ta in den. Har ni det också kallt och burrigt och väntar på att sommaren ska slå ut i blom?! Jag har allafall plockat in en bit av sommaren från diket för att få en skymt av den. Vi har en så fin buske/träd som jag inte vet vad det är för en sort. Om ni vet vad det är, får ni gärna säga till. Den har jättefina blommor, men tyvärr blommor den väldigt kort tid. Jag tycker det är så fint med vita blommor, att jag skulle vilja plantera ett träd som blommor vitt HELA sommaren. (Det kanske inte går att få tag på). Eftersom mina trädgårdskunskaper är minimum, vet jag inte vad jag ska välja för träd. Någon som har ett tips?
 
Vitt på baksidan (och snart även på framsidan?)

Kommentera inlägget här :