Utredning

publicerat i Trädgård;

 

Bror ville att jag skulle följa med som smakråd till en ny rottinggrupp han funderar på. Inte mig emot ;-) Vi hann beta av några butiker. Den som hade bäst utbud var EM, som satt upp ett stort tält med massor av fin in-(ut ;-)redning.

 

 


"Inred med inspiration från sjö och hav, vi har alla de sköna accessoarerna. Tidlösa ting i vitt, blått och rött skapar den rätta semesterkänslan."

 

Jo, tack jag såg det. Inte kunde jag motstå några sand(guld)korn från EM. Ska visa vad senare. Så här års är det så roligt att gå och titta i butikerna. Det känns som att alla är uppbyggda för Yttersjövikens skull ;-)



Just nu  slukar jag allt som kommer i min väg, för att hitta inspiration till den blivande altanen. Hemnet är en bra källa.


 

 

 

 




"En trädgård, är en vän du kan hälsa på när som helst."

Kommentera inlägget här :