Köket så här långt...

publicerat i Kök;

 

En bit på väg har vi kommit, men suck, det är lite pyssel kvar, innan det är helt klart;

 

*skruva fast luckor till överskåparna

*skruva fast skåpstommarna i väggen

*sätta fast bänkskivan

*justera till ugnen

*sätta upp sockel

*sätta lister runt fönstret och i taket

*sätta golvlister

*justera till diskmaskinen

*sätta lådfronter på diskmaskinen

*dra rör för vatten

*sätta upp köksön

*skära till glas och måla det svart

 

I kväll måste min bil fixas till, inför i mogon, på bekostnad av köksbygge :-(

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monika:

Vad fantastiskt snyggt det blir..nu har ni legat i !

2:a kommentar, skriven , av soffan:

det kommer at bli så snyggt!! All väntan är helt klart värd ska du se....Jag älskar fortfarande vårt kök lika mycket om inte mer nu än i början...kan bara sitta där o titta ibland...och när jag kommer till tanken att vi en vacker dag ska flytta från vår 2a undrar jag om jag någonsin kommer att nöja med med ett kök som någon annan planerat....Många kramar!

Kommentera inlägget här :