Fredagsmyyys

publicerat i Sovrum;
Vad är väl en middag i det nya köket, när man kan äta vid sängen...

 

Då spelar det liksom ingen roll att bordet ligger utspritt här och där...

 

 

Det ända viktiga är att vi har fredagsmys i vårt fina hus!

 

 

Nu ska jag gå och röjja upp lite...

 

 

...så att ni ska få se vad som gömmer sig här bakom!

 

PS. Jag har trivts så bra i huset, att jag inte ens förmått mig att gå och hämta kameraladdaren i vårt gamla kryp in. (Därav den lite dåliga uppdateringen på bloggen). Tillslut kom sambon släntandes med den (han tyckte väl att det var lite underligt att jag inte tog bilder i tid och otid ;-). Efter uppladdningen, upptäckte jag att objektivet har gått sönder :-( Så jag får använda telefonen, (därav lite sämre kvalitet på bilderna), och hoppas på att tomten sett hur snäll jag varit i år!

Kommentera inlägget här :