Advent

publicerat i Sovrum;

 

Ibland (läs ofta), får jag lida för att jag har sådan beslutsångest. När jag äntligen hade bestämt mig för de gigantos adventsljusstakarna från Sandbergs El, fanns det bara en kvar. Så jag får hålla till godo till nästa jul, när de får hem dem igen. Jag vill ju ha två! Och de två svarta stakarna jag ville köpa till köket var också slut. Jag har letat överallt på andra ställen efter svarta i trä, men utan resultat :-( Så det får bli en nödlösning att måla om mina gamla...

Idag kom sänggaveln från Haléns, som jag beställt. Jag blev jättenöjd :-) Superfint! (Lampan är från Ikea). Eventuellt kommer den att få flytta in till vardagsrummet, när det blir klart.


 

 

 



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Husprojekt Drömhus:

Mysigt!! trevlig advent!

2:a kommentar, skriven , av jajja:

superfint med ljusstaken .. hur gick det med hyllan?

3:e kommentar, skriven , av Maria:

WOW så läckert med maskroslampan i sovrummet. Jag har också velat ha den lampan här men den är så stor! Vet inte om den skulle passa hos oss.



Hos er vart det kanon. Får väl kika in här då och då och snegla på din:)



Kram Maria

Kommentera inlägget här :