Utmanad

publicerat i Allmänt;
Har blivit utmanad av Norrlandsliv

4 av mina favoritprogram på TV nu:

* Desperate Housewifes
* Arga snickaren (fast det har säsongsuppehåll nu)
* Roomservice (börjar idag :-)
* Äntligen hemma

4 saker jag gjorde igår

* Gick en liten promenad
* Hälsade på brosan och pappa, under tiden de fixade och donade i brors nya lägenhet
* Glömde köpa mjölk till brunsåsen, så det blev en torr middag
* Kapade reglar

4 saker som jag ser fram emot

* Utlandsresa om 2 veckor
* Att slippa släpa dammsugaren över hela gården, när man ska städa olika rum
* Ett riktigt kök
* Våren

4 av mina favoritrestauranger

* Droskans uteservering på sommaren
* Harrys
* Invito
* Costas (lunchbuffén)

4 saker på min önskelista

* En varm sommar
* Att alla nära och kära får vara friska
* Att jag får tid till att gå till gymmet
* En helårsprenumeration på Sköna hem

Jag utmanar Ett husbygge, och Vita Villan

Kommentera inlägget här :