Förhandstitt i badrummet

publicerat i Badrum;






Eftersom det fortfarande är för kallt att vara ute på bygget, så bygger jag inne på datorn istället. Har fått fram ett förslag i programmet Room 328, som jag är väldigt nöjd med. Inredningen är serien Joy från Svedbergs. Jag vill även ha svart kakel i hörnet där duschen står (är inte med på ritningen). Jag glömde säga till rörmockaren att jag ville ha en handdukstorkare som skulle vara ihopkopplad med den vattenburna värmen. Och nu är det försent. Så vi får köra den på el istället. Tänk så skönt att kunna ta på sig en varm handduk när man kommer ut från duschen! Ev. ska vi ändå lägga in några elslingor i golvet. Tydligen ska man inte köra värmepumpen på sommaren endast för badrummet, för då kan den gå sönder. Och det blir kallt på ett klinkergolv även på sommaren.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monika:

Hej, Eve !

Vilket snyggt badrum.

Kram

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Tråkigt!! Nä, det ser ju bra ut i datorn....

3:e kommentar, skriven , av Carin:

Hej,



Snyggt badrum, liknar det vi ska ha.Men det blir en vit kommod till att börja med. Vi ska också ha svartklädd dusch. Såg att du skulle ha en stor spegel och jag har också börjat fundera på det. Det ger ju ytterligare rymd åt rummet.

Kommentera inlägget här :