Löparskor

publicerat i Allmänt;


Jag har tyckt att jag ibland kunnat vara lite halvsnål... det tyckte även mina benhinnor, så nu har jag ändrat livsfilosofi; "när man jobbar och kämpar på var och varannan dag, är man värd lite lyx emellanåt". Så i går var det sista löparrundan med mina gamla, "billiga" löparskor. Det var med bestämda steg jag gick mot Stadium på lunchen. Ut kom jag med nya limegröna (!) skor med plats för chips som ska kunna ge fortlöpande information om hastighet, avstånd, tider och kaloriförbränning till en ipod eller klockarmband. Dessa var tvärr slutsålda. Så jag får återkomma. Att det var 20% rabatt på valfri vara, om man hade stadiumkort, gjorde inte saken sämre. Så i slutänan blev det inga dyra skor ändå ;-) Och vad mina benhinnor mådde bra i dag på skogsturen!

Snålheten har slutat bedra visheten

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Norrlandsliv:

Sprang hela 30 minuter i e.m! Är så stolt, tydligen hade inte all kondition övergett mig. ;) Nu ökar vi tempot till beach 2010, eh.. eller 2009? :)

Kommentera inlägget här :