Nu tändas tusen juleljus

publicerat i Allmänt;


Lika snabbt som adventstaken åkte fram, åkte den tillbaka igen...Det blev inte alls så mysigt som det brukar bli. Det blev alldeles för starkt ljus till vår lilla skrubb. Jag är en riktig julfan och tycker julen är jättemysig och längtar lika mycket varje år till att få plocka fram pyntet. Men i år får jag hålla tillgodo med att mötas av ljusmys när jag kommer hem från jobbet (tacka vet jag timer!) och fram till nästa år får jag inspireras av bilder från Cultdesign och drömma mig bort till nästa jul (ser redan framför mig svart adventstake, STOR svart julstjärna i fönstret och förstås svarta julgransbollar...)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av maria:

Hej där, cult har verkligen superfina saker. Även julsaker;)



Hjärtfaten har jag köpt i en affär som heter Vårby färghall utanför Sthhlm. Det satt en liten etikett på faten med ett märke som jag tog bort direkt, och nu kommer jag inte ihåg vad det var för fabrikat.



Perlan living har något liknande i sitt sortiment men de är i porslin.



Trevlig advent / Maria

Kommentera inlägget här :