Terass

publicerat i Trädgård;
Under våren har jag grejat och donat med att fixa till terassen nere vid vattnet. Jag har valt att inte lägga ned så mycket pengar på det, för inom 2 år kommer vi att bygga om den. Men jag kunde inte låta händerna vila fram till dess...

Före



Efter


Förra ägaren hade lämnat kvar en burk med falurödfärg till oss, som jag använde till planket. Utemöblerna hittade jag på blocket, och efter två varv med vit oljefärg blev de som nya! Hängstolen är köpt på Hemtex (199:-), liksom kuddarna (99:-/st) och ljuslyktan (149:-). Passade på att handla när de hade 50% rabatt i hela butiken! Sittdynorna är från Jysk (199:-/st). Även där ett erbjudande, 30% på alla dynor.





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hjärter Dam:

Men gu se mysigt!! Vi måste styra upp en grillkväll snart, våran sista vecka kanske?

kram kram

Kommentera inlägget här :